VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

søndag 21. mars 2010

Buhuu eller juhuu?

Vet ikke helt om jeg skal le eller gråte i dag. Var nemlig litt lei meg når all snøen smeltet vekk i rekordfart. Jeg er jo egentlig ett vintermenneske - veldig glad i snø, aking og skigåing.



Men så var det samtidig så deilig å dytte barnevognen på bar asfalt og se gress og fjorårets blomster titte frem under snøen.



Og i går fikk jeg endelig spraylakkert ett strøk på de gamle messinglysestakene fra svigermor, og gledet meg til å ta siste strøk i dag. 




Men så våkner man til ett forferdelig snø vær, og skjønner at man ikke er noe vintermenneske lengre! Lysestakene var hvite av snø, og tydeligvis ikke klare for strøk nr 2 :(


Nå vil vi ha vår!


Ønsker alle en fin dag i snøværet!
Klem Marianne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogglisten