VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

onsdag 24. mars 2010

Fremtidige svigersønner på besøk?

På mandagen fikk jeg besøk av Anette og barna. Kjempekos som alltid! Hadde faktisk noe til kaffen og.. Deilige sjokoladecookies (oppskrift kommer senere.)

Hvis du klarer å holde små barnehender (og store pappahender) unna kakeboksen er disse kjempe fine å ha på lur til det kommer gode venner overraskene på besøk.)   



De eldste barna leker så godt sammen, og det vil forhåpentligvis de små nurkene våre (5 og 1,5 mnd) etterhvert og. Det varmer store mammahjerter. 



A mor ønsker nok at det er Anettes gutter som står utenfor huset vårt og venter på jentene sine om noen år, fremfor en vilt fremmed lømmel ;o)  (Ja, jeg kommer nok til å bli litt av en svigermor!)



Huff, det er vel litt tidlig å begynne å bekymre seg for ugreie svigersønner når jentene ikke er mer enn 5 mnd og 4 år, men sånn er det vel bare med oss mødre.


Det ble ikke mange smulene igjen til disse tuppene denne gangen, men de får nok ellers. Sia-hønene fikk jeg faktisk av Anette for ett par år siden - herlige!! 

Takk for besøket, og velkommen igjen!
Ha en fortryllende dag!


Klem, Marianne

P.s... jeg bruker å stryke dukene når jeg får gjester, men denne gangen rakk jeg ikke ;o)

2 kommentarer:

  1. Kom faktisk en liten tåre når jeg leste dette!!!
    Jeg tror (av helt ukjente årsaker) at vi blir mye bra svigermødre ;O)
    De kakene var KJEMPE gode!! Jeg må få oppskrifta i boka mi en dag :)

    Klem til deg fra besteste bestevenn!!!!

    SvarSlett

Blogglisten