VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

onsdag 14. april 2010

Award x 2

Tusen takk Minka og Bråkmakergata for awarder! Blir jammen litt rørt jeg :) Trodde aldri jeg skulle få en slik, og ihvertfall ikke to - jammen er det koselig :o) De blir satt på peishylla !!!







Med awarden følger en utfordring om å fortelle 7 ting om seg selv, så her kommer det:

  1. Jeg elsker min lille familie over alt på jord!  
  2. Hadde jeg vært Gud, ville sjokolade innholdt 0 kcal og vært den viktigste kilden til vitaminer.
  3. Er bedre kjent som Baron Blod blant venner (ja, dere skulle bare visst! ;)
  4. Skulle gjerne sett at alle i verden var like lykkelige som meg!
  5. Lever i den tro at hvis jeg sier høyt at jeg er fornøyd med noe, faller det i grus neste dag.
  6. LIVREDD for fugler og mus. (Jeg flyr i sikksakk oppover Carl Johan om sommeren for å unngå duene. Takk til mine kjære venninner som tar på seg den lite stilige jobben som fugleskremmere!)
  7. Elsker ALLE årstidene like mye...De har alle hver sin sjarm.

Awarden skal videresendes til 7 andre bloggere, og de er som følger:


Ta en titt innom disse, masse god lesning!

God natt, god natt!

P.S. Gratulerer så  mye med dagene, tante T og tante S!

Klemmer

2 kommentarer:

  1. Hehe, de får det fint på peishylla...og helt enig i det med sjokoladen, det hadde vært greier det..natta, klems....

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så fin blogg du har - headingen din hadde jeg veldig sansen for! Og så falt jeg for forslagene dine om alt man kan gjøre en vakker vårdag! Tusen takk for awarden - det satte jeg pris på! Og så er det hyggelig at du besøker bloggen min! Jeg kommer snart tilbake hos deg!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett

Blogglisten