VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

onsdag 16. juni 2010

Lampen i mitt liv...




Jeg har blitt gammel i dag, og har hatt masse herlig besøk. Jeg fått mange koselige hilsener og flotte gaver. Jeg må bare stikke innom i kveld og vise dere noe jeg fikk...

Jeg har nemlig fått lampene i mitt liv fra mannen i mitt liv ;o)





Jeg bare elsker lampene og klarer nesten ikke å vente med å henge de opp. I morgen venter mer besøk, så får ikke hengt de opp da heller. Men den som venter på noe godt venter slettes ikke forgjeves.

Og tror dere ikke mannen toppet kransekaka med denne enorme rosebuketten







Takk for en super dag, supre gaver og supert selskap!


Klem, Marianne

3 kommentarer:

  1. Stilige lamper!! Likte dem jeg også..

    Klem Madelén

    SvarSlett
  2. Gratulerer så masse med dagen og ikke minst gratulerer med ypperlig valg av mann.... Han høres virkelig flott ut!

    Hilsen Lene som er veldig veldig glad i bloggen din ♥

    SvarSlett
  3. Gratulerer med dagen! Lampene var kjempe fine.
    klem Igi

    SvarSlett

Blogglisten