VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

torsdag 3. juni 2010

Ny innkjøp!




Det går i bryllupsplanlegging om dagen. -Ikke til mitt bryllup, men en god venninnes. I går trålet vi kjøpesentere rundt etter den perfekte bryllupsdekoren. Og vi fant mye og planene er så og si klare. (Jeg vil ikke røpe så mye siden noen av dere lesere også er gjester i bryllupet ;o)


Jeg klarte (som vanlig) ikke å holde lommeboka helt lukket, så noen godsaker ble med hjem.





Praktiske blomsterpinner til de staudene jeg aldri klarer å huske navn eller lokasjon på.





Herrlig lavendel..




Og dette stettfatet til den nette sum av 59,- på kremmerhuset. Løp og kjøp! (Fatet er nok større enn det ser ut på bildet, stor nok til en bløtkake tenker jeg ;))


Nå skal resten av sommerdagen nytes ute. Ha en fortreffelig aften alle sammen ;o)




Klem, Marianne

1 kommentar:

  1. Du er den fødte bryllupsplanlegger/stæsjer!!!

    Tusen takk for god hjelp!!

    Takknemlig klem fra en stresset brud ;o)

    SvarSlett

Blogglisten