VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

tirsdag 17. august 2010

Bursdagforberedelser




Nå som jeg har begynt å jobbe igjen, må ting planlegges. Denne uka går det i baking og vasking, for til lørdagen er det barnebursdag!


Har fått bakt en rullekake og en flettekrans etter jobb i dag, så jeg må vel si meg ganske fornøyd ;o) Ett muffinsstativ har også kommet i hus i dag. Gleder med til å pynte muffins!! Jeg er litt mer skeptisk til prinsessekaka jeg har lovet Storegull å lage. Skal bli spennende :o)



Tenkte jeg skulle prøve å lage gelé i alskens farger i den store osteklokka mi. Hva tror dere? 

Men nå skal jeg pakke ned kakene i fryseren og krysse av to ting til på lista mi (-som jeg har i hodet, men absolutt burde ha nedskrevet. For maken til dyp ammetåke skal man lete lenge etter!)


God natt!


Marianne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogglisten