VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

lørdag 18. september 2010

Eplekrans





Som så mange andre her i Blogglandia har jeg bundet en krans av epler i dag.



En så enkel, men genial idé!

Og det passet perfekt nå som jeg hadde så mange epler til overs. Jeg har tatt vare på noen da, så jeg kan bake eplekake til lillesøster, som skal feire bursdag i morgen :o)


Tenk så fint det vil være med slike kranser til jul!!! Knallrøde, -kanskje kandiserte epler... *kjenner jeg gleder meg til jul*


Ha en flott lørdagskveld alle sammen!

Klemmer fra Marianne

3 kommentarer:

  1. Så enkelt men allikevel veldig flott. Lett ja, men en skal jo komme på ideen:)
    Gøy å følge bloggen din.

    Ha en fin kveld.
    Marinne

    SvarSlett
  2. Hei!
    Fin krans... Det nydelige hjertet inne hos meg var et kors ;)
    Koskos!

    SvarSlett
  3. kjempe fin krans!! godt det ikke bare er meg som gleder meg til juletider...

    SvarSlett

Blogglisten