VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

torsdag 16. september 2010

Høst vindu

I dag har jeg endelig fått vasket vinduer. Det var jammen på tide skal jeg si dere, for det er ikke favorittsyssel her i huset ;o) -ihvertfall ikke når jeg ikke har nye gardiner å henge opp.





Jeg får aldri bestemt meg for gardiner på kjøkkenet, så to av vinduene har foreløpig bare duker hengende over gardinstanga.





Men jeg kom over noen billige gardiner hos House of Linnea. Så da gjenstår det bare å få bestemt seg. Syns vel egentlig de er litt sommerlige, men samtidig skikkelig skjønne. Hva syns dere?




God kveld ;o)


Klemmer Marianne


1 kommentar:

  1. Så flott du har pyntet! Må være deilig å være ferdig med vindusvaskingen. Et arbeid jeg hater og utsetter i det lengste....
    Klem Igi

    SvarSlett

Blogglisten