VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

søndag 31. oktober 2010

JUL HOS BOHUS


I dag har jeg virkelig kost meg...

Jeg har ordnet til julehus hos Bohus med to dyktige og søte kolleger.









Jeg gleder meg alltid som en unge til denne tiden. -Tiden da julevarene skal ut i butikk.
(Og nei; -vi begynner ikke tidligere og tidligere for hvert år!
Det er den samme datoen som i fjor, og året før der ;o) )











Og det er jo godt vi begynner tidlig, så vi har litt ekstra god tid til å kose oss med juleforeberedelser...for det elsker vi jo, -de fleste av oss ;o) Og de som ikke gjør det, kan jo fint hoppe over! For vi har mye annet fint inne nå....skummelt mye fint ;o)









Har du sett noe du liker?

Kom innom da vel ;o)

(Disse bildene er tatt på Bohus, Strømmen)








Ha en flott kveld da, dere ;o)

Klemmer, Marianne

6 kommentarer:

  1. Så masse lekkert, mange fristelser her ja :)

    Og kaken fristet også... Så deilig ut :)

    Klem fra Tove

    SvarSlett
  2. Så flotte bilder, og så gøy og få jobbe med slike flotte saker:)
    Bohus Lillestrøm er min nærmeste Bohus, så du skal ikke se bort i fra at jeg stikker innom ja:))

    Ha en herlig, ny uke!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. masse fin jul!
    love it!

    ha en fin novemberstart!
    klem ellemell

    SvarSlett
  4. Lekre tingen! :o) Og ja, det blir tur til Bohus snart, men Dikeveien. :o)

    Ha en fin mandag og en god uke!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  5. Å så mye flott, var jo heldig å få gavekort når jeg var på Damenes aften her for en stund siden i Tønsberg. Skal nok ta en tur å kikke ja, det er helt sikkert.

    Marianne

    SvarSlett
  6. Så mye fint! Jeg må nok en tur til Bohus snart, nærmeste butikk for meg er Tønsberg....
    Klem igi

    SvarSlett

Blogglisten