VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

lørdag 25. desember 2010

GJENBRUK AV JULEBLOMSTER





Jeg kan jo ikke kaste de flotte amaryllisene jeg pyntet bordet med i går.
Så de har nå kommet i diverse hjemmelagde kremmerhus og pryder både trapp og lyskrone.
(Jeg har sånne små vannbeholdere fra blomsterbutikken på dem)




Håper alle hadde en flott dag i går med nære og kjære!
Ønsker dere en god og fredelig jul videre!


Og tusen takk for flotte gaver, nydelige julekort og hyggelige kommentarer!
Så heldig jeg er som har en så herlig familie, supre venner og flotte lesere,
-takk, alle sammen!


Klemmer, Marianne

6 kommentarer:

  1. Takk for koselig kommentar!
    Ønsker deg og dine kjære ei vakker
    og fredfylt romjul!
    Juleklem fra Gry : )

    SvarSlett
  2. Så lurt og så lekkert;)
    Her hadde vi en herlig feiring i går og fortsetter og kose oss... ♥

    Ha en fortsatt herlig jul og nyt dagene...

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Lekkert!
    Amaryllis er igrunnen ganske holdbare1
    God jul og godt nyttår !
    Goe klem fra Sol

    SvarSlett
  4. Hei!
    Kjempefiiint :)
    Tusen takk for knall julegave :) Skal jeg jolfe med når jeg tar bort jula :) Var sjuk i går jeg, men virker mye bedre i dag :)

    Gleder oss vi også til nyttårsaften ;)

    Stor romjulsklem :)

    SvarSlett
  5. Så fint det ble:-)
    Fortsatt god jul!
    klem fra saga.

    SvarSlett
  6. Så lekkert det ble :) Så får man brukt blomstene litt lengre :)
    Ha en fin dag :)

    SvarSlett

Blogglisten