VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

fredag 28. januar 2011

KORT INNPÅ

...jeg er nemlig uten nett hjemme.








Kommer nå fra messa. Og her var myyyyyyye fint. Så mye fint at vi kun rakk å besøke 2 leverandører, det ble mange fristelser! Vi har tatt inn fra Bloomingville denne gangen, og gjett om vi gleder oss til varene kommer :o)

Det som går igjen på på interiøret nå er bl.a. gjenbruk, industripreg, rosemønster, natur. Det er fortsatt lyse farger; hvitt, grått, gammelrosa, lavendel og blått i alle nyanser.



Nå skal jeg hjem og sjekke om jeg har fått nett ;o)


God helg, alle sammen!!!

Klemmer,
post signature



Bilder henter fra Bloomingville.com

4 kommentarer:

  1. ja dette kan man jo glede seg til;)hvor har du butikk? og hva heter den? mulig jeg har lest det fra før men;) god helg!
    klemmer

    SvarSlett
  2. Jeg gleder meg til å komme og se hva dere har tatt inn!!

    SvarSlett
  3. Å hørest ut som det kommer masse fint til våren! Her er det ikkje ein einaste interiørbutikk i nærheiten...men heldigvis har vi jo nettet ;)

    Ha ei fin helg!

    Klem Anita

    SvarSlett
  4. Koselig blogg du har ;) Ble SÅ inspirert av prinsessebarbiekaken din!

    Ønsker deg en god helg!

    SvarSlett

Blogglisten