VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

søndag 27. februar 2011

HVITLØK OG VM...



I dag har vi vært på jentetur i Oslo og sett på VM livet. Det er morsomt å se hvordan folk engasjerer seg i denne skiidretten :o) det har vært koselig å tusle rundt i mellom isskulpturer og boder med norske spesialiteter, spise deilig middag og drikke god kaffe. En liten tur på Birkelunden ble det og. Men det var surt i hovedstaden i dag, så det ble korte utendørsopphold og mange kaffepauser ;o)

Har du vært i Kollen?

....Det er så utrolig mange fristelser på jobb om dagen, og jeg kommer stadig hjem med fulle bæreposer. I går ble bl.a denne hvitløkskurven hjem. Syns den er så nusselig :o)


Ønsker dere en fin søndagskveld, -det som er igjen av den!

Klemmer,
post signature

9 kommentarer:

  1. jobber du på bohus? En slik kurv skulle jeg ha hatt:)

    SvarSlett
  2. Ååå, den var kjempe fin - jeg og vil ha?? Hvor får man en sånn? :-)

    Klem

    SvarSlett
  3. så fin den var!

    jeg har ikke vært i kollen... har egentlig vært lite i hovedstaden generellt!

    fin kveld til deg og!
    klem ellemell

    SvarSlett
  4. Heldige dere som får oppleve litt av VM festen. Det ser så kjekt ut! Elsker hvitløk, og sundt er det også:))
    Klem Anne Karin

    SvarSlett
  5. Så gøy med kollen-tur;)
    Vi har ikke dristet oss dit, men har sittet klistret til TV'n med HØY puls i helgen;))
    Er jo bare så ARTIG!!!

    Klem Line

    SvarSlett
  6. Hei.

    Den kurven var virkelig nusselig. Skulle gjerne hatt en sånn.

    VM er en fin greie, men jeg tar det fra sofakroken. Er litt sånn "redd" for store folkemasser i trengsel. Håper du har hatt en fin dag da.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  7. Så artig med tur til Oslo og VM da, og det kosligste er vel kaffepausene hvor man kan se på "livet". :-) Jeg opplevde Lillehammer-OL på nært hold, med både ski, hockey og slalom og det var stas for en 15-åring! :-)

    Hvitløkskurven var kjempefin!

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  8. Herlig med Oslo og Kollentur;)
    Vi har ikke vært der, men sitter benket foran TV'n med HØY puls;))
    Jeg elsker VM, hihi!

    Ha en fin mandag!

    Klem Line

    SvarSlett
  9. Å sånn kurv vil jeg og ha:)
    Hvor har du kjøpt den??
    Klem Hilde

    SvarSlett

Blogglisten