VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

mandag 19. april 2010

Helgens lopper



Har som sagt vært på 2 loppiser i helga. Her fant jeg blant annet denne karaffelen. Siden lokket var åpent kan både karaffelen og lokket brukes som vase. Kjempesøtt!! Den skal få stå på benken med perleblomster og gåsunger en stund, før jeg skal ha konsentrert saft på. Deilig å slippe å ha de stygge saft flaskene på benken...





På kjøkkenbenken!





Og se hva jeg fant!!! Er helt i himmelen over å ha funnet disse møblene. Var akkurat det jeg trengte! Klarte ikke å vente, så i dag har storesøster og jeg pusset for harde livet. Håper på å få lurt inn ett strøk maling på agendaen i morgen, men det spørs...





I denne skal jeg endelig få gjemt unna dvd-spiller, dekoder +++ 


Tips!

Kjøp en "signalforsterker" hos en møbelforhandler, så går signalene fra fjernkontrollen gjennom skapveggen. Du kan da gjemme unna alle disse stygge boksene i skap e.l.    


Er kjempefornøyd :o) Tror møblene blir lekre etter ett strøk hvit maling. Jeg er litt i tvil om jeg skal bruke blank eller matt maling, men tror nok det blir blank. Kanskje pianomaling...


Ha en fin fin kveld!

Klem, Marianne

4 kommentarer:

  1. ÅHH, de var flotte! Regner med at de blir kjempe fine som hvite. Gleder meg til å se resultatet.

    Klem Madelen

    SvarSlett
  2. Oi, det var VIRKELIG et vakkert møbel! Den var du kjempeheldig med! Karaffelen var jo også kjempefin, både som vase og til saft. Jeg tror nok utskjæringene kommer mer til sin rett dersom du bruker blank maling :)
    Ha en super dag!
    Klem fra Kari

    SvarSlett
  3. Hei!
    Så heldig du har vært - disse møblene kommer til å bli nydelige med noen strøk maling! Jeg hadde et lite skap til stereoanlegget tidligere, og det fungerte fint! Men, det med signalforsterker visst jeg ikke om, så takk for tipset! Lykke til med malingen!

    Klem Cathrine

    SvarSlett
  4. Flotte ting og skap du fant deg..Og takk for tipset om signalforsterker..Mannen klager alltid over skapdøra som står igjen slik at han må reise seg for å trykke på den kontrollen..Nå ska det bli slutt på...Ha en flott dag, klems..

    SvarSlett

Blogglisten