VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

lørdag 14. august 2010

Hverdagsliv

Så var hverdagen tilbake; Jeg har begynt å jobbe igjen etter permisjonen, og storegull er tilbake i barnehagen. Og jeg må si at det kom litt som julekvelden på kjerringa. Disse 10 månedene hjemme i permisjon har jammen flydd unna, og jeg kunne fint gått hjemme en liten stund til med barna ;o) Men gudskjelov er jeg så heldig at jeg jobber med noe av det jeg liker aller best - nemlig INTERIØR, så det er slettes ikke dumt å jobbe igjen heller :o) Herlige kolleger har jeg og!






I tillegg til jobbstart denne uken har vi hatt 2 bursdagselskap for StoreGull, - tenk hun er 5 år allerede!! Etter at LilleGull kom til verden har vi definitivt måtte begynt å prioritere litt annerledes. At vinduene ikke var nypusset og at én av kakene var butikkbakt ville ikke skjedd i fjor. Men bursdag ble det alikevel,-en riktig så fin en og!

Pølser, grønnsaksuppe, snickerskake, rullekake, bringebærpai og selvfølgelig gelé med vaniljesaus (eller "pernillesaus" som mitt herlige fadderbarn kaller det) 






Som travel mamma finner man ut at man må kose seg i nuet, nyte alle små hverdagslige ting og la støv være støv. Nå vil jeg bruke all den tiden jeg kan med den lille familien min, så får jeg heller ta igjen det forsømte når jeg blir pensjonist :o)



 
Bloggingen har blitt nedprioritert denne uken, men jeg kommer sterkere tilbake :0)





Da sier jeg bare;

Legg bort støvfilla, legg beina på bordet og nyyyt lørdagskvelden, kjære venner!


Klemmer Marianne

2 kommentarer:

  1. Ja det er litt av en overgang å begynne å jobbe igjen etter lang permisjon.
    Gratulerer med dagen til storesøster. Bursdags bordet var vakkert pyntet.
    Klem Igi

    SvarSlett
  2. Så koselig bord! Tar mer enn gjerne til meg tipset om å bruke sukkertøykjeder som serviettringer. Smart og godt for både store og små det. :)
    Gratulerer til storesøster! La støv være støv, og ta det som må tas. Det er faktisk ingen andre enn en selv som ser det likevel. Jeg gjør ofte omvendt jeg da: Klattvasker når vi skal ha gjester, og tar den store runden etter. Det er jo gjerne da støvet virvler som mest, og ting og tang blir skittent.
    Viktig å puste og leve mens man gjør det. :)

    SvarSlett

Blogglisten