VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

onsdag 3. mars 2010

Billig, men bra!

I min ungdom jobbet jeg litt på ett gartneri med å bunte tulipaner. Skulle gjerne tatt noen timer der nå. Selve lønna var så dårlig at jeg burde vel ha meldt dama til arbeidstilsynet den dag i dag, men til gjengjeld kunne vi ta med så mange 2.sorterings tulipaner vi ønsket. Gjett og mamma gråt når jeg jobbet mine siste timer der!

Hva gjorde det vel at tulipanene var litt skakke eller korte når man hadde en bukett med 50 blomster i?




Nå har bollen til Doffen kommet til sin rett... En billig, men dekorativ bordpynt. Har lagt tulipanene i forskjellige retninger i bollen og "rullet" 2 gresstrå nedi tilslutt.



Tulipaner trekker vann gjennom hele stilken, så du kan oppleve at tulipanene blomstrer ferdig litt fortere enn vanlig, men hva gjør det når du kun har brukt 50,-?

Jeg skjønner nå at ett kamera bør stå øverst på ønskelista til bursdagen min!


Ønsker dere en fortsatt fin kveld!

Klem Marianne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogglisten