VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

torsdag 8. april 2010

Bilder fra sofakroken

Noen bilder fra sofahjørnet..



 Noen tørre fersken grener får beholde plassen sin på hjørnebordet. De er såpass dekorative og fine i fargen at jeg syns de kvalifiserer til ett par uker på overtid.


Da er go'kroken inntatt etter en super effektiv dag. Energien har bare boblet i dag! Helgevask, gjødsling av plen, vinterklær bortlegging og skap rydding er unnagjort. Deilig å ha helgevasken unnagjort, så kan hele morgendagen brukes til

KOS




Rosene jeg kjøpte i forrigårs var heller dårlige. Begynte å henge med hodet raskt. Har derfor prøvd å klippe de ned ordentlig og satt de i telysestaker. Da er stuebordet klart for helgen.



Sofabordet er ett Bombay bord fra Bohus, malt i lyse grått.
Det også blir nok hvitt etterhvert. 


Mine Jette Frölich engler henger oppe hele året. Er så glad i dem :) Fikk de av ei god venninne for to år siden... (Og venninnen, og hennes 3 uker gamle sønn skal besøkes i morgen :o) *Gleeeder meg*)



Lysekronen som så vidt ses på bildet til høyre er en billig, svart IKEA lysekrone som er spørylakkert og påsatt blanke perler og prisme.



Ønsker alle lesere en superduper kveld!

Kos og klem, Marianne



3 kommentarer:

  1. Hei hei!
    Så hyggelig du har det hos deg! Masse flotte detaljer, her var det virkelig inspirasjon å hente.
    Ha en fin kveld

    SvarSlett
  2. Deilig å ha slike supereffektive dager innimellom:) Kjempefin blogg, skal titte mer her når jeg har bedre tid!

    SvarSlett
  3. Så koselig og flott. Kjempe fine farger, var deilig å se på. Har noe inne hos meg til deg, ingen press, ta den om du vil ..Ha en fin fin dag, her skinner sola..klems

    SvarSlett

Blogglisten