VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

mandag 31. mai 2010

Flere hjerteputer

 


Long time, no see.... Men her er jeg altså igjen. Har vært en hektisk og koselig helg. Startet med fotografering hos Sjarm fotostudio på fredag. (Jeg kan anbefale disse fotografene på det sterkeste for de som bor i området!) Kjempekoselig og profesjonell fotograf ;o) På lørdag ble det planteloppemarked i regi av det lokale hagelaget, grilling og Grand Prix. Og søndag hjalp jeg til på kjøkkenet i en flott konfirmasjon! (gratulerer F, det var en virkelig fin feiring, god mat og flott lokale ;o))

Jeg har også produsert noen flere hjerter i helga. Er veldig i tvil om jeg skal brodere på en liten tekst på den store puta, som skal henge på soverommet... Hva syns dere?





Denne puta er laget av buksebena fra en gammel bukse. Baksiden er av linstoff. Opphenget er av "midjen."


Det er meldt herlig vær fremover, så det blir nok mange uteprosjekter...skal se om vi får blogget litt om dem.

Ha en toppers kveld!

Klemmer

1 kommentar:

Blogglisten