VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

tirsdag 11. mai 2010

Halvor Bakke


Foto: tv2.no



Halvor Bakke har i dag vist det nye hjemmet sitt på God morgen Norge. Og han skuffer selvfølgelig ikke! Her er det bare sååå masse inspirasjon å hente.

Du kan se hele klippet her.




Legg merke til hvilken lekker kontrast tømmerveggen gir til resten av interiøret! Sjekk den lekre muretterlignede veggen på kjøkkenet! Se de lekre gulvlistene i spisestua! Og for en råkule lampe på kjøkkenet! Jeg vil ha!!!!


Halvor har også lansert ett eget fargekart i samarbeid med Fargerike (du kan bestille det ved å sende "FARGERIKE" til 2030.) Kjempelekre fargekombinasjoner! Halvor sier at tiden med hvitt og caffe latté er forbi. Nå er det grått som gjelder, og gjerne i en mørk tone. Han anbefaler også at vi maler veggene med matt maling, og lister og tak i blank for å oppnå en spennende kontrast. Det kan jeg absolutt skrive under på at blir bra!







                                         Foto: halvorbakke.no


Jeg har vært så heldig å ha møtt Halvor i jobb sammenheng. Han er en meget dyktig mann som jeg gleder meg til å se og høre mer fra!



Ønsker dere en fin dag!


Klem, Marianne











1 kommentar:

  1. Hei Marianne!!! Jeg skulle egentlig forsøke meg på en hekleblomst, men drømte meg bort i nydeliiig dikt og vakre tips og ideer!!! Jeg vil gi deg ett dikt jeg har laget selv, som handler om meg og Marie på fjelltur. Diktet ble til i fjor sommer og heter : "tre søte sukkertøy"
    I en lubben liten neve, ligger tre søte sukkertøy.
    Du er veldig fornøyd og vi to har det veldig gøy.
    Den andre lille handa holder trygt og godt i mi,
    der vi russler langsmed elva, på en lang ukjent sti...
    En liten mosegrodd stein blir for deg ett stort fjell...
    Det er da du vil klatre og klare deg sell..
    Du snubbler og faller, mens tårene triller..
    "Hvor fikk du vondt?" er spørsmålet jeg stiller..
    Mens jeg børster søle av to ruskete lanker.
    "Jeg fikk ikke vondt" snufser du, mens du sanker,
    TRE SØTE SUKKERTØY.

    Tusen takk for titten!! Kjempe koseliig side, gode klemmer fra Lone

    SvarSlett

Blogglisten