VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

mandag 14. juni 2010

Baderom og blomster


I dag har jeg vært på oppdagelsesferd i tantes "gamle" hage og hentet meg avleggere av diverse planter. Jeg kunne gått her i flere timer og luktet og kikket. Her er alt fra bærbusker, plomme- og epletrær til gamle roser og pioner. Dette er en hage i min stil....en hage hvor man kan gå på oppdagelsesferd :o)





Jeg Fikk også med meg herlige syriner hjem. Noen fikk plass på hylla over badekaret, noen på spisebordet og noen på skjenken.



I ettermiddag fikk jeg denne orkideen som takk for lånet av en bunadskjorte på 17. mai. Snakk om skjønnhet, jeg har aldri sett en slik vakker orkide før! Dette er faktisk min første orkide, håper jeg klarer å holde liv i den.




Ha en riktig god natt!

Klemmer, Marianne

3 kommentarer:

  1. Så vakkert du hadde det på badet, og syriner er nydelige og lukter himmelsk..Det var en spesiell og flott orkide du hadde fått, jeg har aldri sett den før. Her overlever de gjerne, men jeg har jo aldri tålmodighet til å vente på neste blomstring, det tar jo så lang tid. Jeg pleier gi de til mamma når de er ferdig avblomstret, hu gidder å vente på dem,hihi..klems

    SvarSlett
  2. Det var en nydelig orkide! Så heldig du er som har en have du kan få avleggere fra.
    Klem Igi

    SvarSlett
  3. Så fint badet ditt ble med blomstene..

    SvarSlett

Blogglisten