VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

søndag 1. august 2010

Gamle trekasser, på veggen ute


I helgen har den årlige kanoturen for gutta gått av stabelen. Før om åra har min barndomsvenninne og jeg reist på roadtrip med barna denne helgen. Men siden sist sommer har det dukket opp to krabater til, og vi er dermed én for mye i bilen. Så i  år ble vi derfor hjemme hos undertegnede.


 

...og vi har kost oss som vanlig - god mat, spill og shopping på Dorothea (og noen butikker til.) I år har også småsøstrene våres vært med. Tenk at de har blitt så store, småjentene ;o) !! -Så store at de kan benyttes som barnevakt når trangen til shopping blir for stor tihi. Men jeg tror ikke de misliker det.

 


Siden far i huset ikke er i huset i helgen, har jeg selvfølgelig benyttet meg av ommøbleringsmulighetene det gir :o) (les; snu hele huset på hodet først, for så å sette alt tilbake på eksakt samme sted.) Og for en tilfredsstillelse det gir! Jeg føler meg som ett nytt og bedre menneske :o) *tihi*

 



Lillesøster har nok arvet min unormalt store interesse for å bake, og når A og jeg kom slitne og sukkehungrige hjem fra shopping, stod dette fatet på bordet:

Søte, snille, lillesøster!





Jeg må nok på avsukringskur etter denne helgen, men sannelig har det vært verdt det. Har stoooorkost meg! *tihi* Flaks for meg at bikinisesongen aldri kom til østlandet i år, -det gir meg litt lengre tid....julebordsesongen kanskje?

Takk, A, E, A, M og H for en super helg, jeg har begynt å glede meg til neste år alt! Dere er herlige :o)


Bildene er fra A og hennes mors hjem. Gamle trekasser, fra hagesenteret, som de har hengt på veggen ute. Er det ikke flott? Begge har to flotte hus, og jeg må inrømme at jeg alltid har hentet inspirasjon fra A's mammas hjem. En utrolig sjarmerende gård på landet!


Klemmer, Marianne

4 kommentarer:

  1. Hallois!!
    Takk for en knall helg ja :) Sammen er vi gale ;)

    En liten rettelse... mamma har nok ikke handlet sin kasse på hagesenter. Det kryyyr av gamle kasser på gården så det slipper hun (noen som har det).

    Klem

    SvarSlett
  2. Heihei!
    Det hørtes ut som en utrolig koselig helg :) Ingenting er som litt kvalitetstid sammen med gode venner!
    Veldig fine og inspirerende bilder ... *Kari går ut og snekrer en kasse* :)

    Ha en fin søndagskveld!
    Klem

    SvarSlett
  3. Ååå, når jeg leste alle tingene du skrev om høsten, så begynte jeg virkelig å lengte etter den! Jeg liker jo sommeren også, så klart, men høsten er jo helt spesiell :)

    SvarSlett
  4. Hei igjen :) De kakene så ikke vonde ut, knis :)
    Har sendt en ny mail, håper denne kommer frem :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett

Blogglisten