VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

torsdag 9. september 2010

Venninne middag



I går hadde jeg tre venninner på besøk. Vi koste oss til lenge etter leggetid, -som vanlig. Det er rart hvor tiden flyt når man koser seg.




Jeg serverte gresk mat og eplepai med is (og et glass vin..eller tre ble det vel ;o)





Litt høststeming på bordet. Halvferdig som vanlig. *kremt*
Og røde roser fra far i huset!


Nå lager jeg nypehjerter som skal være med og pynte bordet i 80-årslag til helgen. Må visst skyndte meg å gjøre dem ferdig *;o)




Nattinatt, venner!


Klemmer fra Marianne



Og til dere som lurer på hva hjertet skulle bli...far i huset er ikke ferdig enda!!! Men jeg håper noe skjer i morgen ;o)

 

1 kommentar:

  1. Fantastisk mat og veldig koselig i går!! Tror jeg skal lage noe av det sammen i morgen... utorlig god mat!! Også skal jeg ikke kjøre noen steder... så skal jeg ta et eller tre glass vin jeg også :D
    A

    SvarSlett

Blogglisten