VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

mandag 28. februar 2011

SLIK BLE "BETONG" VEGGEN




Pure & Original malingen svarte så absolutt til forventningene, og nå ha jeg da fått lyst til å prøve malingen hjemme. *Huff* ;o)

Lampa har jeg lyst på og!
...knaggene og,
..og kanskje kurvstolen?

Nei, nå må jeg gi meg!!!



...men vinglassene skal jeg ha! *tihi*


Malingen er forresten veldig udrøy, så ikke beregn for lite! -Dere ser kanskje at tapeten bak skinner litt igjennom.

Ha en fin dag, folkens ;o)
Klemmer fra
post signature


P.S. Varene får dere kjøpt på Bohus, Strømmen. Tavla er dessverre utsolgt, men kommer inn igjen i en litt mindre utgave.

8 kommentarer:

  1. Unnskyld meg, men FY F.... så KULT! :-D Takk for tips og bilder, denne malingen SKAL jeg finne en vegg til! :-D

    Lekre ting dere viser fram også, jeg hadde ikke hatt lønn igjen hvis jeg hadde jobbet der. :-)

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  2. Nei!!! Ikke gi deg :) Kjøpe kjøpe ;)
    Blei lekkert!
    Og jeg har snart bursdag ;)

    HA en finfin dag snupi!
    Koskos!

    SvarSlett
  3. Å, så fint det ble!! Hører rykter om at det er MYE kult på Bohus Strømmen nå ;-) (Og jeg som allerede har brent av en haug med penger der, har jo bestilt sofa!)

    SvarSlett
  4. SÅÅÅÅÅÅÅÅ STILIG!!! Og skjønner godt at du har lyst på alle de fine tingene. :)

    Ha en flott mandag!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  5. Å så kuuult. Tror nok jeg hadde vært blakk om jeg hadde jobbet der ja... Masse fine ting..Ha en super dag videre.
    Klem Hilde

    SvarSlett
  6. Kjempekult!
    Og så flott stylet på bildene ♥
    Er det du som styler Bohus på Strømmen??
    Jeg elsker den butikken! Er jo bare så mye lekkert der, til NORMALE priser;)
    Hadde hatt problemer med og ikke kjøpe alt om jeg hadde jobbet der...:)

    Ha en fin kveld!

    Klem Line

    SvarSlett
  7. Hei,
    Kanon betong look alike - Som du sier tapeten skinner igjennom, så kanskje det hadde vært en fordel og grunnet tapeten (eller visst man har en hvit7lys vegg)med en grå ish farge før "betong" strøket?

    Kan du anslå circa forbruk per 1M2?

    Ha en god dag.
    mvh
    Husbygger

    SvarSlett
  8. Ser fint ut!Hvordan kjennes overflaten ut??

    SvarSlett

Blogglisten