VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

onsdag 1. juni 2011

DEN SKJØNNESTE KJOLE




Denne nydelige, lille kjolen kom min kusine med forrige uke. Hun hadde funnet den i mitt mors barndomshjem. Ingen vet hvor den kommer fra, eller hvem som har brukt den. Men den er i veldig god stand. Lillegull skal få bruke den i spesielle anledninger, og ellers skal den få henge fremme til pynt. Man kan vel ikke gjemme bort noe så søtt?

Her den henger sammen med de lyserosa pelargoniene gir de en herlig romantisk, nostalgisk følelse.
-Jeg blir glad når jeg ser på den ;o)





Min søte kusine har heklet de søteste trekk til blomsterpotter, telysholder o.l. Jeg har en rygg som ikke samarbeider, så jeg må vel være ærlig å si at huset ikke er helt bloggbart om dagen. Dessuten har PC'n min tatt kvelden, men jeg håper å snart kunne vise dere disse søte heklesakene.


Ha en herlig dag!

post signature



8 kommentarer:

  1. for en nyyydelig kjole! definitivt altfor fin til å gjemmes bort ;) *♥*

    SvarSlett
  2. så trivelig med sånne skatter... flott å henge fremme ja ;-) så flere kan få se! nydelig kjole - dette blir et "penplagg" til spesielle anledninger!
    ha en fin ettermiddag,

    klem Tove

    SvarSlett
  3. Så hærlig kjole!!!
    Den må klart henge fremme når den ikke er i bruk:)
    Ønsker deg en fin langhelg:)
    Klem Caroline

    SvarSlett
  4. Åååå, så skjønn den var ♥
    Helt nydelig... og nei, den kan ikke pakkes bort;)

    Klem Line

    SvarSlett
  5. For en søt kjole!! Småjenter i gammeldagse sommerkjoler er bare så herlig:-)

    SvarSlett
  6. Nydelig, nydelig kjole!!
    KLem

    SvarSlett
  7. For en nydelig kjole, Den bør absolutt komme frem i dagslys:)

    God helg

    SvarSlett

Blogglisten