VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

torsdag 7. juli 2011

SLUTT PÅ HUSFREDEN





I dag har vi tatt ferie, Storegull har pakket sakene sine i barnehagen og er klar for å begynne på skolen.
Men først skal vi ha en lang god ferie!

En ny husfred har funnet veien til kjøkken benken i dag.
Etter at jeg flyttet på den gamle, tok den nemlig kvelden. Jeg som hadde klart å holde liv i den såå lenge!

Men nå skal jeg kose meg med gamle slagere på Allsang på grensen ;o)


Fin kveld, godtfolk!

post signature

4 kommentarer:

  1. Så deilig det skal bli med ferie!! Ønsker dere mange glade dager denne sommeren og riktig god ferie!;)
    Nydelig bilde!!
    Klem

    SvarSlett
  2. hehe- jeg tenkte du hadde fått hsuet fullt av sommergjester og de bare bråkte!

    husfred, det har jeg aldri prøvd meg på...Passet veldig fint oppi den bollen der da:)

    ha en god kveld!
    klem ellemell

    SvarSlett
  3. Husfred ja...Nydelig plante, men vanskelig å få til, syns jeg da.
    Ønsker dere en herlig ferie, og lykke til med skolestart.

    Birthe

    SvarSlett

Blogglisten