VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

torsdag 15. september 2011

NORGES VAKRESTE HJEM



Dette utrolig sjarmerende huset i hjembygda mi, Blaker er blant finalistene i Norges Vakreste Hjem.
Jeg kjører nesten av veien hvert gang jeg kjører forbi huset, for det er bare så gjennomført nydelig!



Reportasjen ble vist på God morgen Norge i dag. Dessverre var den så kort, skulle gjerne ha sett fler nærbilder og mer av vinterhagen. 

Men du finner flere bilder her.




Stem på Bestefarhuset i Blaker her!

-Et hus med sjel-



Klemmer,
post signature




12 kommentarer:

  1. Nydelig hus- der kunne jeg flyttet rett inn!!! Elsker den stilen, men har den ikke hos meg desverre ;)
    Klem Tove

    SvarSlett
  2. Preciosa casa es de cuento,saludos desde España.

    SvarSlett
  3. Hvor er det yndigt. Der er lidt romantik og Astrid Lindgren over det :-)

    SvarSlett
  4. Dette var en fantastiks nydelig hus både ute og inne! Må visst klikke inn og se på de andre finalistene og avlegge min stemme:-)

    SvarSlett
  5. Valiere ejem , men det har du og;))

    SvarSlett
  6. Hehe her levde iPad sitt eget liv. Mente vakkert hjem;))

    SvarSlett
  7. Hei Marianne :)
    Ja, så dette hjemmet - et nydelig hjem ღ
    Flotte bilder og hjem du også, likte sååå
    godt bildene fra gangen og knaggrekken med
    lyktene på, så fint ღ Ønsker deg en flott
    dag videre og helg som kommer, klem fra
    Mette :)

    SvarSlett
  8. Quel joli blog que je découvre, de magnifiques photos, j'aime à m'y ballader..... bravo ! un bon week end de France ! amitiés d'une fée

    SvarSlett
  9. what a really nice blog, a warm and lovely atmosphere.
    Nat

    SvarSlett
  10. Hei!
    Jaaa... nydelig! Kanskje jeg må legge ut det jeg også... Som en medBlakerværing må man jo støtte opp :)

    Ha en finfin kveld! Stått på litt her de siste dagene...

    Klem :)

    SvarSlett
  11. Nydelig hus, og superkoselig dame :) Har truffet henne ved flere anledninger på Kjærnsmo gård som også er et helt fantastisk nydelig sted !

    SvarSlett

Blogglisten