VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

tirsdag 16. februar 2010

Baderomsplaner

Foto: Ifi




Far og jeg har begynt å legge litt planer for badet i andre etasje. Han ønsker seg sjakkmønstrete fliser, men jeg er livredd for ett så spesielt gulv. Syns jo det er stilig i dag, men kjenner jeg meg selv rett, så er jeg lei det i morgen. Tenker nok vi ender med et nøytralt flisgulv, så får vi heller slå ut håret på veggene som er litt lettere å endre med tiden. Jeg vet jo akkurat hvordan jeg vil ha det, men fornuften sier at det får bli med drømmene. Men tenkt hvis jeg kunne ha ett slikt bad..


Foto: Sköna Hem/Pernilla Hed


Jeg trøster meg med at vi har planer om å installere nettopp en slik kakkelovn til sommeren. Men vår blir nok i stua. Er den ikke nydelig?


Foto: Alfa Varme og Pipeteknikk


Drømmene til side-nå er det dags for Frustrerte Fruer.

Klem Marianne

1 kommentar:

  1. Så fin blogg,den blir lagt til bokmerket:) Har sett på bildene dine,gleder meg stort til å komme hjem til deg en gang:)))

    SvarSlett

Blogglisten