VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

søndag 21. februar 2010

"Blondine shopping"



Har nå vært på blondine-shopping på Maxbo. Selv om far i huset er snekker har jeg tenkt å begi meg ut på tallerkenhylle-snekringen selv (selvstendig og sta som jeg er ;o)  Skjønte fort at jeg burde ha spørt om noen råd før jeg dro...Jeg dro nemlig fra Maxbo med en planke så vindskeiv og buet som det går an. Hvorfor tenkte jeg ikke på å kjøpe glattkant??? (Akkurat som jeg visste hva det var) Så nå sitter jeg altså igjen med ubrukelige materialer for 350,-. Neida, Frøken Fiks skal nok få dratt igang slipemaskinen og få slipt ned ikke-glattkanten til en sjarmerende og rustikk tallerkenhylle-vegg :o)

en sjarmerende vindskeiv planke...


planene er klare..



...og dette har jeg lyst å fylle hylla mi med:


(Asiatic Pheasants)


                            


Den snille Maxbo mannen har forresten sikkert fått fortalt noen morsomme historier til sine venner i helgen... Om den blonde jenta med en bie i ene handa (storesøster hadde nemlig vært på karneval) og en hylende baby i andre.  -Om hvordan hun veivet og forklarte hvor lange delene skulle være, og hvor flaks hun hadde som akkurat fikk plass til materialene mellom barnevogn, bilseter og handleposer i bilen. Jaja, noen må jo stå for underholdninga :D

Foto: Kathrines kreative hjørne


Da er det bare å få dåpen overstått så skal jeg gyve løs på sliping og snekring!

Kan nok bli lite med innlegg i uken som kommer. Har nemlig min yndlingskusine fra nord på besøk :D

Ha en fortsatt fin søndag, alle mann (og kvinner)

Marianne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogglisten