VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

tirsdag 6. april 2010

3 bøker til inspirasjon



I dag gikk turen til biblioteket med barna. Planen var jo egentlig å gå på tur for å finne årets første hestehov. Men det var uhyre lite fristende å vasse gatelangs etter gule vårtegn i øsende regnvær.

Til sommeren skal jeg hjelpe ei venninne med å dekorere til bryllupet hennes, så boken "BORDEKKING" ble med hjem. Har ikke rukket å sett så mye i den. Men det lille jeg fikk sett på biblioteket ga da masse inspirasjon.


Fant noen deilige klaseroser i blomsterbutikken. Nydelig pudder rosa farge...




Tips!

Kjøp en kvist med klaseroser (20,-) Klipp den opp i småbuketter og plasser i mange små vaser, telysholdere e.l. og plasser de på midten av bordet.

Vips!
Og du har verdens billigste og søteste borddekorasjon til en middag med gode venner.




Av alle de gud-vet-hvor-mange-millioner bøkene de hadde på biblioteket klarte storesøster å velge seg ut en bok som heter "Bæsj." Det hjalp ikke at a mor prøvde med all sin makt å overtale til sine gamle barndomsbøker, Kardemommeby og Pippi.


Nå skal jeg lese om bæsj for storesøster, før jeg finner meg en god kopp med kaffe og koser meg med de noe mer inspirerende bøkene "Hannas hage" og "sommerrommet."


Ha en god kveld!


Klem Marianne


2 kommentarer:

  1. Det kommer nok til å bli et nydelig bryllupsbord! :o)

    SvarSlett
  2. Ah! Nå funka det endelig å legge inn kommentar!
    Massen :o)

    SvarSlett

Blogglisten