VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

tirsdag 22. juni 2010

Da er lampene på plass!


 
Endelig!

Da har lampene kommet opp... Far i huset har boret og koblet, og her er de:







Ble det ikke fint? Jeg er ihvertfall strålende fornøyd selv ;o)
(Det jeg ikke er like fornøyd med er den mørke teglesteinen på øya. Noen som har erfaring med å "slamme" teglestein?)

Lampene er fra favorittbutikken Dorothea.
Ta en titt!



 


Trodde jeg tok siste strøk på loppeskapet jeg skal bruke som tvbord i stad, men jeg må nok ta ett strøk til. Ellers har det gått i rydding av dukkestue, vasking og skapopprydding i dag. Siden lillesøster fortsatt er syk trenger jeg ikke ha dårlig samvittighet for å være inne i det fine været.






 

 Det ser gudskjelov ut til at lillesøster begynner å bli bedre, så da bærer det ut for å ta ett strøk maling på terassestolpene. Syns de har fått stått lenge nok til tørk nå (5 år)



Ha en koselig tirsdagskveld!

Klemmer, Marianne

2 kommentarer:

  1. Lampene er kjempe fine!!!
    Jeg har malt våre tegelsteinsmurer. Brukte Jotaplast da jeg fikk tips om det i en malingsbutikk. Malte for 6 år siden og det er like fint ennå. Det var mye jobb å få "dekt" alt - men vel verdt strevet.
    Klem Igi

    SvarSlett
  2. Ååh, for en fin blogg du har! Jeg legger deg til på bloglovin med en gang, for deg vil jeg så absolutt følge :) For et fint hjem, og for noen tøffe lamper, herlig :)

    SvarSlett

Blogglisten