VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

mandag 21. juni 2010

Hvordan få den gamle, slitte finishen...



Jeg kom over denne "oppskriften" på den gamle, slitte finishen jeg gjerne vil ha på noen av møblene mine. Caromal colours selger også pakker med alt du trenger for å komme i gang...og de finnes i flere forskjellige farger.




Jeg tenker nok at jeg prøver å finne noe lignende maling og beis hos fargehandleren, og gyver løs på hjørneskapet så fort lillemor er frisk. Når en 8 mnd nyyydelig liten skjønnhet ligger der med blanke øyne og 39,5  C i feber er det bare å innta sofaen og trøste og kose så mye man kan. Stakkar lille jenta mi! Vi får håpe det er tenner og at det går fort over :o)



Bilder hentet fra caromalcolours.com



Da ønsker jeg dere en riktig god natt ;o)

Klem, Marianne

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogglisten