VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

fredag 18. juni 2010

Lyspynt fra smykkeskrinet





Finn frem smykkeskrinet og bruk det du finner som lyspynt!

Jeg har armbånd og øredobber i bøtter og spann, men det er ett fåtall jeg vil bruke på kroppen. På lysene mine derimot passer litt av hvert :o) Her har jeg brukt  to armbånd ett kors anheng og hjerteranke (og ikke pletter i luften som jeg kalte dem forrige gang;o).

(Øredobber er supre å stikke inn i lysene. Se etter øredobber på salg!)






I dag har jeg travet kjøpesenteret rundt etter en kjole til min venninnes bryllup -uten resultater, men gave til en liten give away har jeg funnet ;o) Så da er det bare å vente til besøkstelleren runder 5000!!! Må jo feire litt, for jeg må ærlig inrømme at jeg ikke hadde ventet så mange besøk...Gjett om jeg er fornøyd! ;o)

Ønsker alle en riktig fin helg, og krysser fingrene for bedre vær enn det det er varslet!!!

Og tusen  tusen takk for alle koselige hilsner..det varmer virkelig ett bloggehjerte;o)

Klemmer, Marianne


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Blogglisten