VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

søndag 27. juni 2010

Lykken er...

....å plukke blomster med barna og lillesøster




....og binde en krans av dem.


da drømmer jeg om barndommen, (selv om jeg slettes ikke føler meg så gammel :o) slapper av og nyyyyter livet...


Denne flotte kransen bandt min lillesøster til meg. Den skal få henge på kjøkkenet til glede i hele sommer.
Søte, lille lillesøster!


Du binder fort en slike selv! ;o) Jeg binder en litt tykk jerntråd til en ring. Tilpass etter hvor tjukk du er i hue ;o) Så klipper jeg blomstene i ca 10 cm lengder, og surrer små bunter av disse fast med tynn blomster- eller ståltråd. Bare pass på å surr den ganske stram.

Kransen er kjempefin å ha flytende i en sinkbalje med flytelys.






Ønsker alle en lykkelig uke!


Klemmer fra meg


1 kommentar:

  1. Nydelig! Det er vakkert og dekorativt med kranser.
    *sommer*
    Klem Igi

    SvarSlett

Blogglisten