VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

lørdag 26. juni 2010

Snart bryllup...



Neste lørdag skal min venninne gifte seg...
 ..og jeg har fått lov til å pynte til festen....

Jeg gleder meg!

Takk for tilliten ;o)


Foto: Interflora


...jeg kan vel røpe at fargene vil gå i
lavendel og rosa.

Det kommer til å være gjennomført fra ende(innbydelse) til annen(takkekort,) for brudeparet har virkelig sansen ;o)


Foto: Interflora


Jeg merker jeg er litt småstresset selv...kan bare forestille meg hvordan brura har det!
Det er jaggumeg mange brikker som skal falle på plass, og jeg skjønner godt de som hyrer bryllupsplanleggere. (Men jeg hadde nok aldri tørt å bruke det selv-jeg er altfor kontrollfrik!)

Finnes det egentlig bryllupsplanleggere i Norge? Det måtte jo være drømmejobben :o) 


 

 Da er det bare til å glede seg til bryllup, det kommer til å bli supert!!
Nå skal jeg sette meg ut og tegne litt :o)


Ha en strålende helg, alle sammen!!!


Klemmer, Marianne

1 kommentar:

  1. Gleder meg masse jeg også!!!
    Og du er til veldig god hjelp i forberedelsene!
    Hilsen A

    SvarSlett

Blogglisten