VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

mandag 15. november 2010

ROSINHJERTE OG AWARDER


Det er mange dager siden dette blåbærhjertet var pent, men det satt meg på en idé:


Kanskje jeg kan lage ett rosinhjerte til småfuglene :o)

Men liker og tåler egentlig fuglene rosiner? *tihi*

...
bare så det ikke ligger pip piper strødd rundt husveggene her i morgen liksom :o)




Jeg har vært så heldig å få awarder av to flotte damer den siste tiden :o)
SÅÅ koselig!


Line med den søte bloggen Har en Drøm
og
Wivi med den koselige bloggen Wivis hjem

TUSEN TAKK JENTER-
DERE ER HERLIGE!

Dere må kikke innom disse flotte damene!!! Morsomme historier og masse flott inspirasjon å hente :o)

Med denne awarden følger noen regler og de er som følger:


1. Takk den som du har mottatt den fra.
2. Kopier prismerket på bloggen din.
3. Fortell tre ting du liker å gjøre.
4. Send prisen videre til 5 mottakere du føler fortjener den.


Tre ting jeg liker å gjøre:

♥ Høre på mine 2 søte englers trillende latter

♥ Lage mat til/med gode venner.
♥ Håndarbeid.

Denne awarden har vel vært rundt en stund nå, så jeg velger å stoppe her.
Men jeg hadde nok slitt med å velge ut bare 5, for det er sååå mange flinke damer som hadde fortjent det!
Keep up the good work, girls ;o) Det er såå mye inspirasjon å hente hos dere!



Nå er det Bonderomantikk i stua, så ønske alle en flott uke og god kveld ;o)

Og igjen: Takk Line og Wivi, dere er søte!


Klemmer, Marianne



1 kommentar:

  1. Nydelig blogg!! :) Legger meg til som følger så jeg finner tilbake hit :o)

    SvarSlett

Blogglisten