VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

lørdag 13. november 2010

TØRKEDE APPELSINER


Ett lite forslag til pakkkepynt og julepynt er
tørkede appelsiner!






Jeg skjærer mine i tynne skiver og steker de på rist på 100 grader varmluft noen timer.  Innimellom lufter jeg litt ut av ovnen for å få ut fuktigheten, så tørkeprosessen går raskere.






Like søtt på juletreet, som i ett Norgesglass eller som pynt på en julegave. Nok en jule favoritt i Blåveishuset ;o)





Ønsker alle en god helg!

Klemmer, Marianne


P.S. Tusen takk for alle gode julegardintips!

11 kommentarer:

  1. Så flott med tørka appelsina! Har du noen tips tel tørking?

    SvarSlett
  2. For et supert tips!!! Kjempesøtt¨å pynte pakkene med til jul:)Dette må prøves,jeg er allerede godt i gang med gavene til jul.Sier alltid nei takk til pakking i butikk,liker å pakke inn å pynte pakkene selv:)Så var det jo kjempe dekorativt å ha stående i et norgesglass og...Hilsen Caroline

    SvarSlett
  3. Takk for tipset! Dette skal jeg prøve meg på..

    Klem Madelén

    SvarSlett
  4. Takk for supert tips,
    må prøves. :)
    Fortsatt god helg.
    Klem fra Mette.

    SvarSlett
  5. Så dekorativt! Takk for inspirasjon og tips!
    Klem Igi

    SvarSlett
  6. skikkelig dekorativt og lekkert, takk for tips, dette skal jeg forsøke meg på:))

    SvarSlett
  7. Så fiiiiiiiint:) :) :) Du er så flink!
    GO helg!

    SvarSlett
  8. Se der, ja! Stekeovenen er vel tingen :-) Jeg prøvde å lufttørke for et par år siden, det tok sin tid og til slutt tok musa dem... Kjempefin blogg!

    SvarSlett
  9. det var veldig dekorativt!
    ikke bare til jul heller kanskje:)
    takk for tips!
    klem ellemell

    SvarSlett
  10. Takk for tipset! Gjorde dette mye før, men det har helt gått i glemmeboken. Takker så mye for påminnelsen. :)

    SvarSlett

Blogglisten