VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

søndag 13. februar 2011

GRATULER MED DAGEN, MAMMA!





Takk for at du er du!

(Nå har det seg faktisk slik at jeg har vært så heldig å få utdelt den beste mammaen i verden! Hun er et skikkelig godt forbilde;)

Du er blid, du er varm,
du er ei dame med sjarm!
engasjert, rutinert
du gjør meg motivert!
Vi kan prate om alt
vi gjør rett og vi gjør galt.
Du er god og du er grei,
jeg er kjempeglad i deg!





Ønsker også alle dere andre supermammaer en god morsdag!
Dere er gull ;o)





Klemmer,
post signature



Husk å meld der på Give awayen her!

7 kommentarer:

  1. Så stilig bilde,og varme ord!
    Heldig du som har din mor !
    Savner mamman min spesielt i dag!
    Goe klem fra Sol
    Kose deg masse!!!

    SvarSlett
  2. Så flotte mamma-ord ♥ Og herlig bilder;)
    Håper dagen din har vært flott!

    Klem Line

    SvarSlett
  3. Kom plutselig over denne flotte bloggen!
    Så mye vakkert du viser, med masse inspirasjon!
    Her kommer jeg tilbake:)

    Klem fra Margit

    SvarSlett
  4. Fine ord til mor. :)

    Håpar du har hatt ei fin helg og at du
    får ei fin veke. :)

    SvarSlett
  5. Så fine ord, og superkoslig bilde! :o)

    Ha en fin dag!
    Klem Jenny

    SvarSlett

Blogglisten