VELKOMMEN







Related Posts with Thumbnails

fredag 25. juni 2010

Jeg flytter ut...




I dag åpner jeg dørene på vidt og flytter ut..
 dagen skal tilbringes ute...








Jeg skal luke og vanne. Rydde og stelle i dukkestua. Plukke blomster og kanskje lage en blomsterkrans til storesøster. Leke med barna og spise en stor is.


Jeg skal med andre ord nyyyte sommeren!

           


I hagen vår går det i rosa og hvitt, lilla og blått. Jeg trodde aldri hagen vår skulle bli frodig og kompakt av blomster når vi begynte i hagen for 5 år siden. Men plutselig skyter plantene i været, og noen blir til og med så store at de må fjernes. Det er ekstra koselig når plantene har blitt så store at de kan deles og man kan bytte med naboen :o)


Det som står igjen ute nå er store prosjekter; Belegningsstein, støttemur, trapp og garasje. Men man kan jo ikke gjøre alt ferdig med en gang. Vi må jo ha noe å gjøre til neste år og ;o)





Klemmer fra Marianne

3 kommentarer:

  1. Ser kjempe fint ut i hagen deres! Nyt dagen og helgen. Klem Igi

    SvarSlett
  2. Å så hærlig det hørtes ut å flytte ut. Her er det ennå kaldt ca 10 grader, men sommeren må vel en gang komme hit også.
    Ønsker deg en strålende helg.
    :) Susanne

    SvarSlett
  3. Kos deg ute :)
    Her i Bergen regner det hvertfall ;)

    Klem C

    SvarSlett

Blogglisten